SHOWROOM PROTON ONLINE PILIHAN #1 DI MELAKA

Dari meja: Zaffa Sevens
Padang Temu, Melaka

Assalamualaikum dan selamat datang ke blogsite Proton Melaka Hotline (diuruskan oleh Seven Speed Agency, Melaka)
MELAKA ONE-STOP-CENTRE (BUMIPUTERA) 30 tahun membantu mudahkan urusan pembelian kereta baru, trade-in, permohonan pinjaman dan pembaharuan insurans & cukai jalan. Paling mudah lagi selamat dan diyakini di Melaka. Semuanya secara ONLINE. 









Siapa saya dan bagaimana pengalaman saya boleh membantu anda dalam memudahkan urusan pembelian kereta dan pengurusan insurans dan cukai jalan SECARA ONLINE?

Bermula kerjaya sebagai pegawai bank, bahagian sewa-beli kenderaan di Mayban Finance Berhad Subang Jaya pada tahun 1990 hingga 1996. Seterusnya, berhijrah ke CIMB BANK Melaka (dulu Bank Bumiputera Malaysia Berhad-BBMB) Melaka hingga menamatkan perkhidmatan secara sukarela VSS pada tahun 2005.

Sepanjang 17 tahun perkhidmatan, saya menimba banyak pengalaman khusus dalam bidang kereta. Pelbagai isu pemilik kereta telah saya tempuh antaranya menasihati cara permohonan yang betul, menangani masalah kereta ditarik, hal-hal mahkamah, kereta dilelong, kereta hilang dan macam-macam lagi.

Pada tahun 2005 hingga kini, saya telah menjalankan perkhidmatan Insurans Am termasuk insurans kenderaan melalui agensi sendiri Seventh Speed. Kami adalah agensi yang berdaftar secara sah dengan Syarikat Takaful Keluarga Malaysia Berhad.

Kami juga bekerjasama dengan syarikat MYEG untuk menguruskan pembaharuan cukai jalan seluruh Malaysia- semuanya secara ONLINE. Cukai jalan akan terus dihantar ke rumah pelangan.

Pada Januari 2010 saya memulakan kerjaya sebagai Sales Advisor dengan Proton Edar Sdn Berhad cawangan Bachang, Melaka.

Sepanjang kerjaya, saya telah membantu ramai pelanggan mendapatkan kereta baru disamping memberi nasihat pengurusan pinjaman bank masing-masing.
Setelah 11 tahun berkhidmat dengan Proton, saya bertindak meneruskan perniagaan sendiri pada tahun ini 2021.
 
SEVEN SPEED AGENCY kini mempunyai usahasama dengan sebuah syarikat PROTON di Melaka untuk pemasaran kereta-kereta Proton di seluruh Melaka termasuk zon tengah & selatan- Selangor, WP Kuala Lumpur, Negeri Sembilan dan Johor.
Bagi perkhidmatan insurans takaful & pembaharuan cukai jalan, kami beroperasi 100% secara online meliputi seluruh Malaysia.

Saya menyediakan blogsite ini bagi memudahkan anda untuk mendapatkan info lengkap semua model Proton dan promosi terkini yang ditawarkan.

Jika berminat mendapatkan perkhidmatan syarikat saya,

Comments